1. GØr et godt fØrste indtryk

Potentielle kunder besøger dig som regel på nettet, før de besøger dig i den virkelige verden. Derfor er det vigtigt, at websitet tegner et klart og tydeligt portræt af virksomheden og præcist formidler firmaets identitet.

2. SÆt dig i dine kunders sted

Kig på din virksomhed og dit website udefra - fra kundernes synsvinkel. Hvilke informationer, features og services har kunderne brug for? Hvad er deres reelle behov?

3. KiG pÅ dine konkurrenters websiteS

Besøg dine konkurrenter online. Hvad gør de rigtigt? Hvad gør de forkert? Og hvad kan du gøre bedre?

4. Forhold dig kritisk

Der er mange forskellige udbydere på markedet som tilbyder at lave websites. Hvad tilbyder de og til hvilken pris? Og hvad har du reelt brug for, når det gælder fx webhotel, backup, opdateringer, service, vedligeholdelse, design og e-handelsløsninger?

5. Tag stilling til hvilken type website der opfylder dine behov

Afhængig af din virksomheds størrelse og dine forventninger til et website, kan et godt Content Management System være en mulighed. Foretrækker du imidlertid en helt unik og skræddersyet løsning med spændende grafiske og designmæssige muligheder, bør du vælge at lade mig lave dit website.

6. Brug Google

Brug Google til at danne dig et overblik over, hvor meget trafik der er på websitet. Du kan følge med i, hvilke sider der oftest bliver besøgt, og hvor de besøgende kommer fra. Har du ikke tid, kan jeg gøre det for dig og holde dig ajour. Ved at definere en række søgeord har du også mulighed for at sikre din synlighed på nettet.

7. Udsend nyhedsbreve

Udsend regelmæssigt digitale nyhedsbreve med informationer, der har reel værdi for modtageren. Hold nyhedsbrevene korte og præcise med links til virksomhedens website. Opret eventuelt et nyhedsarkiv på websitet og giv kunderne mulighed for at til- og framelde sig nyhedsbrevet.

8. Sats pÅ online services

Giv dine kunder mulighed for selv at udregne priser, downloade brochurer, manualer samt opdateringer til jeres produkter og udnyt eventuelt mulighederne for online-distribution, hvis jeres produkt egner sig til det.

9. Hold sitet opdateret!

Der er ingen, der gider læse den samme nyhed to gange. Derfor er det et must, at websitet opdateres løbende. Dynamik og fornyelse online sikrer, at kunderne klikker sig ind mere end en enkelt gang.

10. GØr det professionelt!

Drag nytte af min erfaring og viden om internettets mange muligheder. Så bliver dit website ligeså professionel som din virksomheds produkter og ydelser.

 

 

 10 gode webrÅd 

Kontakt mig gerne hvis du har lyst til et uforpligtende møde ang din markedsføring.

info@jeppe-k.dk

Mobil: +45 2878 4603

Læs også om min webaftale