HVORDAN KAN DESIGN SIGE NOGET OM DIG? 

Når man siger, at hunden ligner sin ejer, er det så, fordi ejeren vælger en hund, der spejler nogle af ejerens egenskaber? Vi kan overføre eksemplet på vores personlige valg af design, fordi vi ofte vælger designede produkter ud fra vores egen personlighed. Dermed bliver de genstande, vi køber, en form for forlængelse eller fordobling af os selv. Ofte sker det ubevidst, men vi kan også vælge at “brande” os selv, det vil sige skabe en bestemt idé om os selv over for andre, ved at vælge en bestemt tøjstil, lytte til en bestemt type musik og købe produkter, der understøtter det indtryk, vi gerne vil give af os selv.

 VIRKSOMHEDERS IDENTITET 

Bevidstheden om at udtrykke en identitet gør sig også gældende, hvis vi ser på firmaidentiteter og deres grafiske profiler. Firmalogoer fortæller meget om den identitet og de tanker, firmaet ønsker at blive associeret med. Banker vælger ofte en blå farve og et enkelt logo, hvor bankens navn er tydeligt markeret. De vil gerne associeres med tryghed, stabilitet og åbenhed. Et eksempel på en produktserie, som i funktion ligner mange andre, men alligevel skiller sig ud, kommer fra det amerikanske firma Apple. Når Apple skaber nye mp3-afspillere, så fortsætter de den æstetiske og formmæssige linie fra den første ipod, og det er klart for forbrugeren, hvilken “familie” produktet stammer fra. På den måde bliver produkternes udseende og design en del af Apples identitet.

Kilde: designprocessen

 identitet 

 - eksempler 

Nedenfor er vist to eksempler på løsninger jeg sælger indenfor Identitet.

Identitetspakken henvender sig til virksomheder, der ønsker at forny deres eksisterende grafiske linje og visuelle identitet.

Startspakken henvender sig til nystartede virksomheder, der skal have deres grafiske udtryk på plads.

info@jeppe-k.dk

Mobil: +45 2878 4603

webdesign, logodesign, visuel identitet, grafisk personlighed webdesign, logodesign, visuel identitet, grafisk personlighed webdesign, logodesign, visuel identitet, grafisk personlighed webdesign, logodesign, visuel identitet, grafisk personlighed

 identitetspakke 

Identitetspakken henvender sig til virksomheder, der ønsker at forny deres eksisterende grafiske linje og visuelle identitet. Det kan være som et led i fx en fusion eller blot for at følge med tiden og skabe et mere tidssvarende udtryk. Jeg holder fast i den oprindelige ide, men opgraderer den grafiske linje, giver den kant og tilpasser den tidens trend.

Forny det grafiske, bevar den oprindelige ide med en Identitetspakke!

LOGODESIGN
BREVLINJE
WEBSITE

SE CASE HER!

webdesign, logodesign, visuel identitet, grafisk personlighed webdesign, logodesign, visuel identitet, grafisk personlighed webdesign, logodesign, visuel identitet, grafisk personlighed

 startpakke 

Som nystartet virksomhed er det vigtigt, at du giver et professionelt indtryk, når du henvender dig til potentielle kunder, samarbejdspartnere eller leverandører. Logo, brevlinje og website er virksomhedens ansigt udadtil, og fortæller en historie om dig og din virksomhed. Med min Startpakke tilbyder jeg dig assistance til at fortælle historien rigtigt, til at designe din virksomheds grafiske identitet.

Kickstart din virksomheds markedsfØring!

LOGODESIGN
BREVLINJE
standard WEBSITE

SE CASE HER!