webdesign, logodesign, visuel identitet

 midtjysk skadecenter 

 - case 

Midtjysk Skadecenter ApS sørger for at trafikskadede biler bliver udbedret. De er et gratis og uforpligtende tilbud til alle bilejere.

webdesign, logodesign, visuel identitet webdesign, logodesign, visuel identitet webdesign, logodesign, visuel identitet

 midtjysk skadecenter 

 - case 

Via en bekendt, havde jeg et indledende møde med kunden, hvor jeg i forvejen havde lavet et oplæg på logo, brevlinje, skiltning og website.

Første led i processen var at designe et logo, der afspejler Midtjysk Skadecenters branche og forretningsområde, og som med sit formsprog henvender sig til virksomhedens målgruppe.

Da logoet var på plads, var næste led i processen udformning af brevlinje, facadeskiltning og website.

webdesign, logodesign, visuel identitet

 midtjysk skadecenter 

 - case 

Når jeg laver et website, udarbejder jeg først et design og et grafisk udtryk til det nye site. Når designet er blevet godkendt, skal kunden tage stilling til hvilken type website, de ønsker. Afhængig af hvad kundens behov er, kan man vælge en standardløsning eller en cms-løsning.

I Midtjysk Skadecenters tilfælde blev der lavet en cms-løsning, da kunden havde et ønske om selv at kunne opdatere og vedligeholde sitet.

Læs mere om de forskellige typer websites her.

Se siden her